Reklama

Internet stanowi ogromne źródło informacji. Jest to wielki atut, ale i wada. Bo odnalezienie potrzebnych informacji w tak wielkich zasobach może być bardzo trudne. Niepowtarzalny adres www.naleczow.com.pl jest bardzo prostym sposobem dostania się do informacji o Nałęczowie a tym samym i do Państwa firmy.

Serwisy i strony naszych klientów promujemy poprzez umieszczanie adresów WWW w ogólnopolskich wyszukiwarkach, które pozwalają użytkownikowi Internetu na dotarcie do strony WWW o interesującym Go temacie bez znajomości adresu tej strony. Niezależnie od tego adres www.naleczow.com.pl jest reklamowany w internecie i staje się coraz bardziej popularny.

Kontakt:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Decyzja o założeniu strony WWW nie jest ani prosta, ani łatwa. Jest to szczególny rodzaj inwestycji, która firmie powinna przynieść wymierne korzyści w określonym czasie. O formie i zawartości witryn decydują przede wszystkim cel, jaki chcemy osiągnąć, charakter działalności i zasoby finansowe, którymi dysponujemy. Inaczej będą wyglądać witryny sklepów, inaczej strony służące promocji firmy czy kontaktom z partnerami, jeszcze inaczej portale sieci dystrybucji czy zaopatrzenia. Technologia internetowa rozwija się bardzo szybko, dając nowe możliwości prezentacji materiału i komunikacji, niemniej podstawowe elementy, jakie powinny zawierać witryny nie zmieniają się, zmieniają się jedynie środki wyrazu, gdyż o tym decyduje nie technologia a prawa i zasady jakimi kieruje się handel i reklama.

Podejmując ważką decyzję wprowadzenia firmy do Internetu należy zawsze pamiętać, że jest to globalna sieć połączonych ze sobą komputerów. Składa się na nią niewyobrażalna ilość przewodów, światłowodów, linii radiowych i łączy satelitarnych, różniąca się zasadniczo od systemu telefonów tym, że poprzez witrynę WWW otwiera się dostęp do wielkiej liczby użytkowników jednocześnie.

1. Rynek promocji internetowej w Polsce i za granicą.
Internet to najdynamiczniej rozwijające się medium reklamowe w historii. Choć w Polsce wciąż stanowi jednie ułamek budżetów reklamowych, to w USA szybko zbliża się do granicy zarezerwowanej dla budżetów mediów tradycyjnych.

2. Strategia marketingowa w Internecie.
Największym błędem osób odpowiedzialnych za wykorzystanie Internetu w strategii marketingowej firmy, jest brak pełnego zrozumienia tego medium. Po pierwsze nie dostrzega się nowych szans. Po drugie proste przeniesienie dotychczas stosowanych metod i rozwiązań sprawia, że nie przynoszą one zamierzonych rezultatów. W konsekwencji Internet może być postrzegany jako kanał mało efektywny i nieprzewidywalny, co stoi w rażącej sprzeczności z rzeczywistością.

3. Specyfika kreacji internetowej.
Doświadczenia wskazują, że udana kreacja może zdecydować o sukcesie kampanii. Wiadomo także, że brak zrozumienia specyfiki kreacji internetowej, na pewno zniweczy wszelkie wysiłki reklamowe.

4. Public Relations w Internecie
Internet coraz częściej traktowany jako pierwsze źródło informacji. Firmową witrynę można tak zaprojektować aby działała ona jak konferencja prasowa, trwająca 24 godziny na dobę. W stosunku do tradycyjnych mediów Internet zapewnia również zdecydowaną przewagę czasową. Odpowiednio wczesne zwrócenie uwagi na możliwości, jakie daje Sieć, pozwoli w dużym stopniu wykorzystać je do działań PR i to niekoniecznie wysokim kosztem.